Glædelig Jul

Hos Max99.dk kan alle varer købt i november og december byttes helt til 31. Januar 2016.

Mvh Max99.dk
Hos Max99.dk bruger vi anonyme cookies til at forbedre brugervenligheden, og som gør det muligt at handle hos os.

Ved at anvende hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies.

Kurv  

Ingen varer

0,00 DKK Forsendelse
0,00 DKK Moms
0,00 DKK Samlet

Priserne er incl. moms.

Check ud

Max99.dk – Handelsbetingelser

 

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leveringer fra Max99.dk. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor andet ikke aftalt, skriftligt, mellem køber og Max99.dk

Der tages forbehold for trykfejl, prisjusteringer  samt udsolgte varer. Tilbudspriser er kun gældende så længe lager haves. Der tages endvidere forbehold for eventuelle indtastnings- og opdateringsfejl. Hvis den bestilte vare er udgået af vort sortiment, forbeholder vi os ret til at annullere din ordre. Du vil naturligvis hurtigst muligt blive kontaktet af vores salgsafdeling, såfremt dette forekommer.

 

Dokumentation og vejledning:

Hvis der udleveres en brugervejledning fra vores leverandør til varen, følger denne med leveringen fra Max99.dk. Ønskes der yderligere oplysninger eller rådgivning, så skriv venligst til os: kontakt@max99.dk.

 

Leveringstidspunkt og transport:

Alle bestillinger leveres sikkert og anonymt med Postdanmark eller GLS, uden nogle former for ekstra gebyr eller told afgifter. Ved køb på 399kr eller over er der ingen fragt på ordren. Levering af varer fra Max99.dk anses for sket, når køberen har fået varen udleveret. Enten som afhentning eller levering til døren.

Leveringstiden er 1-3 hverdage. Vi sender pakker dagligt frem til kl. 15.

 

Betaling 

På Max99.dk kan der betales med:

Mobilpay

Dankort (0 kr)
eDankort: (0 kr)
Mastercard: (1,75 %, min 1,95 kr pr. transaktion)
Mastercard DK: (1,50 %, min 0,70 kr pr. transaktion)
Visa: (1,75 %, min 1,95 kr pr. transaktion)
Visa DK: (1,50 %, min 0,70 kr pr. transaktion)
Visa Electron: (1,75 %, min 1,95 kr pr. transaktion)
Visa Electron DK: (1,25 %, min 0,70 kr pr. transaktion)
Maestro: (1,75 %, min 1,95 kr pr. transaktion)
Maestro DK: (1,25 %, min 0,70 kr pr. transaktion)
JCB: (1,75 %, min 1,95 kr pr. transaktion)
American Express: (1,75 %, min 1,95 kr pr. transaktion)
American Express DK: (1,25 %, min 0,70 kr pr. transaktion)

 

Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder. Gebyret, for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen.

 

Kortsikkerhed:

Max99.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende, inklusive Max99.dk, ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Ved online betaling med et betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise betalingen, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort skulle blive misbrugt på en netbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i deres betalingssystem. 

Det samlede beløbet bliver tidligst trukket på kortholderens konto, når varen afsendes fra max99.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Hvis der fortages et køb på Max99.dk, og der ikke er dækning på det anvendte kort. Bliver der trukket et

ekspeditionsgebyr 99 kr, som dækker følgende:

  • Anvendt tid på pakning af ordre.
  • Frimærker der er gået til spilde, da vi ifølge lovgivningen ikke må sende vare efter hævet beløb.
  • Emballage, der er gået til spilde.
 

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Max99.dk

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved (email: kontakt@max99.dk eller telefon: 28 93 00 97 ) I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Standardfortrydelsesformular finder du medsendt din ordrebekræftelse eller du kan finde den her


Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

 

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Max99.dk fører ikke sådan varer. Udgifterne for returnering forventes derfor højst at beløbe sig til ca. (100) DKK.

 

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på adressen mod forudgående aftale.

 

Max99 I/S
Skyttehusene 55
2620 Albertslund

 

Vil du klage over dit køb

Ved alle former for klager bedes du rette henvendelse på mail til kontakt@max99.dk. Lykkes det ikke os at finde en løsning, kan du indgive en klage til, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Du hæfter selv for at returnere varen, vi anbefalder dog at du benytte den billigste metode. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

 

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Som kunde skal du selv betale for, at returnere varen til os. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.


Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt  dokumentation for at have returneret den.


Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Max99 I/S
Skyttehusene 55
2620 Albertslund

Ved personlige henvendelse vedr. reklamation bedes kunden give besked inden de kommer.


Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere hvis, du ligeledes udfylder vores standardfortrydelsesformular eller vedlægger følgende;

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på Max99.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret) 

 

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. 


Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:

Max99 I/S
Skyttehusene 55
2620 Albertslund

Ved personlige henvendelse vedr. reklamation bedes kunden give besked inden de kommer.


Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så
vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

Den dataansvarlige på Max99.dk er (Webmaster - Jonas Holm - webmaster@max99.dk).


For at du kan indgå aftale med os på Max99.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse


Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Max99.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Max99.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for Max99.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Max99.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Max99.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Max99.dk via e-mail (kontakt@max99.dk).

 

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til (kontakt@max99.dk). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området:

 

Forbrugerklagenævnet

kfst.dk

Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby

email: kfst@kfst.dk

41 71 50 00 (Hverdage 9-16)


 

Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb på Max99.dk skal du igennem 5 trin.

  1.  Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven. Gå herefter til kassen.
  2.  Indtast dine personlige oplysninger
  3.  Vælg forsendelses-/betalingsmåde
  4.  Godkend vores forretningsbetingelser
  5.  Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet

 

Go´ fornøjelse med dit nye produkt

Max99 I/S
Skyttehusene 55
2620 Albertslund
CVR.: 34 96 72 45
Etableringsår: 18-03-2013

Mobil: 28 93 00 97


Kategorier